Val

Valstugan

Jenny och Isabell vid valstuganVänsterpartiet Kristianstads valstuga på Domustorget har nu öppnat. Vi kommer att vara på plats vardagar 11-18 och lördagar 10-13 och svara på frågor, dela ut material och försöka se till att det blir en tydlig vänsterseger i valet den 19:e september.

Peter framför valstugan

I synnerhet kommer vi att trycka på att Vänsterpartiet söker ditt stöd för ett tryggare och rättvisare Kristianstad. Vi söker ditt stöd för ett nytt politiskt styre med en rödgrön politik. En röst på vänstern är aldrig en röst på borgerlig politik och blocköverskridande majoriteter för makten och positionernas skull.

Vänsterpartiet är din garant för mer demokrati och bättre välfärd i Kristianstad kommun.

Behöver du ha tag på Vänsterpartiet någon annan tid går vi att nå på e-post kristianstad@vänsterpartiet.se eller telefon 070-638 06 59.